8 תשובות
אפשר לפנות מגירה ולשים את הנעליים
שואל השאלה:
^^הן עלו לי המון כסף ואני אוהבת את כולן..
מה הקטע של המינוס? אני מכורה לנעליים אוקיי?
זה מטומטם אבל זאת אשכרה בעיה ואני פרחחית מפונקת שלא יכולה להיפטר מהן, באתי לפה כי אני כבר באמת עובדת עצות, הן בכל מקום....
כן זאת בערך הבעיה הכי מפגרת בעולם אבל אני רצינית
אנונימית
להוסיף מדף או להניח את כולן בצורה יפה ככה שזה יראה כאילו זה גם מה שאמור להיות
לקנות ארון נעליים ולהתחיל להגביל את עצמך ולתרום את חלקן
יש לי כזה מתקן לנעליים מחוץ לארון כי גםלי אין מקום וזה באמת עוזר ומומלץץ
לזרוק חלק זה רעיון מצוין
שואל השאלה:
הן כבר תופסות לי 3 מגירות ומדף..
אנונימית