6 תשובות
כי הם בנים הם אוהבים בנות ולא בנים
גם אם הבנות לא אוהבות אותם או בקטע שלהם
אנונימית
הצחקתי את עצמי
אנונימית
אנונימית הרסתת
ולגבי השאלנ שלך לדעתי הם אוהבים לסביות שגבריות כאלה ככה שהם יכולים לקחת אותן בתןר חברות ממש טובות
בגלל שזה מושך אותם.
יש ערסים שהמחשבה על בת שנמשכת לנשים מעלה להם. למה? בגלל שישר קופץ להם לראש שלישיות ומישהי מאוד פעילה מינית, שזו פנטזיה שיש להרבה בנים. זאת החפצה, בגלל שהחברה שלנו מסתכלת על הנשים בתור ייצוג של תרבות היופי, הסקס והמיניות. לעומת זאת, אצל בנים, לשכב עם בנים אחרים, זה נחשב פחות מקובל. למה? בגלל שהם לא נמשכים לגברים, אז זה לא מעמיד להם את החבר הקטן למטה. מעבר לזה, הומואים נתפשים בחברה שלנו כגברים נשיים. פעם שמעתי מישהו אומר ש"הומואים זה נשים עם בולבול", שזאת אמירה כל כך מגעילה. בכל אופן, בגלל שחס וחלילה שגבר יהיה נשי בחברה השוביניסטית שלנו, זה נחשב עוד יותר "מגעיל". זו הסיבה שהרבה ערסים אומרים: "הומואים זה מגעיל, אבל לסביות זה מחרמן". זו הומופוביה שנגרמת משוביניזם.
מה אבל עניתי על מה ששאלו
איכ נאמנים למה
אנונימית
מי המציא את החירטוט הזה