8 תשובות
אה כי אצלנו בצה"ל כולם בני 40
אנונימי
הם בשיא הספורטיביות
אופס לא קראתי את השאלה נכון
חשבתי התכוונת אצלם בחמאס
אנונימי
מה מוזר בעצם?
Hex
שואל השאלה:
שהם לפני שנייה סיימו בית ספר
אנונימית
לא זה לא מוזר תחשבי על זה עם בני 30/40 יהיו לוחמים בצבא זה קצת מוזר לוקחים את הצעירים כי הם נמצאים בכושר
לא. זה מוזר מאוד.
נכון שאין מה לעשות וצריך חיילים, אבל זה עדיין דפוק
באותו הנושא: