13 תשובות
בין ישראל ל.. מה?

לא הבנתי את המילה האחרונה שכתבת


ויש עכשו מלא מהומות שורפים דגלים .. באלגנים.
למה את מתכוונת?
אנחנו ממש בפתח לסיכוי של מלחמה.
I:
מה-
אנחנו לקראת מלחמה
מה זה פלסטין
אחותי תפתחי חדשות
סכסוך מקום המדינה
ישראל תמיד הייתה שלנו אין כזה דבר פלסטין, אנחנו החזרנו את מה שהיה שלנו והם רוצים את "פלסטין" בחזרה אבל ישראל אף פעם לא הייתה שלהם וגם אף אחד לא יכול עלינו
שואל השאלה:
מתכוונת שלמה?? פלסטין פתחה במלחמה כאילו? אם אנחנו קרובים למלחמה אני בספק שזה באשמתנו פשוט..
אנונימית
פלסטין פתחה במלחמה, וזה לא אשמתנו בכלל, למה שזה יהיה?
בוקר טוב אליהו

אנחנו במצב לא טוב בינהם כרגע יש אזעקות בלאגן בירושלים
תפתחי חדשות
ופלסטין אלו שהתחילו לא אנחנו הם התחילו תבלאגן בירושלים וגם את האזעקות ליטרלי הם קובעים לנו תסדר יום
אה וגם מפורסמים כמו הזמרת החסרת כישרון דואה ליפה איך שלא רושמים תשם שלה היא העלתה עלינו בולשיט על המדינה בסטורי שלה וגם עוד כמה מפורסמים יש לי חלחלה מהם
ישראל לא פתחה שום מחלמה או משהו אם צריך להאשים מישהו זה אותם
הם נלחמים על "השטח שלהם"
אוויר
אין כלום
אנונימית