13 תשובות
ללכת באוטובוס ציבורי.
לא כדאי להסתבך עם אמא שלך מניסיון אישי.
לא כדאי להסתבך עם אמא שלך מניסיון אישי.
לכי.
לכי לכי.
אין טילים בבנימינה
אין טילים בבנימינה
מה?
בסדר היא חייבת ללכת,היא מורה.
מה את רוצה ממנה?
אם את רוצה ללכת איתה תיהיי מוכנה בזמן.
זכותה ללכת את לא יכולה לכפות עליה להשאר איתך.
ותלכי לבית הספר,אל תשארי זו נחשבת הברזה.
באמת איזו חוצפה יש לילדים היום...
בסדר היא חייבת ללכת,היא מורה.
מה את רוצה ממנה?
אם את רוצה ללכת איתה תיהיי מוכנה בזמן.
זכותה ללכת את לא יכולה לכפות עליה להשאר איתך.
ותלכי לבית הספר,אל תשארי זו נחשבת הברזה.
באמת איזו חוצפה יש לילדים היום...
אוי
שואל השאלה:
המתכנת^^
אין אוטובוס מהבית שלי לבית ספר שלי
המתכנת^^
אין אוטובוס מהבית שלי לבית ספר שלי
אנונימית
שואל השאלה:
dark cat^^
אנחנו תמיד יוצאות ביחד
ולא
היא יוצאת 20 דקות לפני הזמן שהיא צריכה
dark cat^^
אנחנו תמיד יוצאות ביחד
ולא
היא יוצאת 20 דקות לפני הזמן שהיא צריכה
אנונימית
לכי באוטובוס
שואל השאלה:
dark cat^^
אם אין לך מה לעזור
תעוף מהשאלה
dark cat^^
אם אין לך מה לעזור
תעוף מהשאלה
אנונימית
תקחי כמה אוטובוסים ואם הבית ספר קרוב תלכי ברגל
אז נראה שיש לך תירוץ (:
או שתבדקי באפליקציית מוביט, חייב להיות הסעה , אם את רוצה תכתבי לי את הכתובת שלך ואבדוק בשבילך
או שתבדקי באפליקציית מוביט, חייב להיות הסעה , אם את רוצה תכתבי לי את הכתובת שלך ואבדוק בשבילך
^^^אמרתי ללכת בסופו של דבר ואמרתי את דעתי וזו זכותי המלאה כל עוד אני לא מכפיש אותך
באותו הנושא: