7 תשובות
הכל יהיה בסד
תהיי רגועה
תהיי רגועה
אז אל תלכי לישון
אחותי יהיה בסדר,את לא לבד כולנו ביחד והחיילים שומרים עלינו
כן גם אני אצלנו זה ירושלים לא שומעים בקושי את האזעקה אבל השם יעזור מבינה אותך לגמרי
נעבור גם את זה.
תנסי לנשום עמוק להיות רגועה ואולי לראות איזה סדרה מצחיקה
תנסי לנשום עמוק להיות רגועה ואולי לראות איזה סדרה מצחיקה
אני גרה באשדוד ולא היה לנ אעזקות שזה נס משמיים דאמט אל תפחדי זה סתם שטויות באמת
אנונימית
הכל טוב אני משפלה ואומרת לך שלכי לישון ומקסימום תבקשי שיעירו אותך, ואין הרבה סיכויים שיגיע אלייך