8 תשובות
וואי אין לי תמונה אני ינסה להסביר ואם לא תביני אני יחפש תמונה לא בטוח שאני ימצא.
ילדה מהכיתה שלי עשתה לק תכלת ועל אחת האצבעות סמיילי כזה עם שתי איקסים שזה הסימן של לואי או הארי אני לא מבינה בזה
ילדה מהכיתה שלי עשתה לק תכלת ועל אחת האצבעות סמיילי כזה עם שתי איקסים שזה הסימן של לואי או הארי אני לא מבינה בזה
שואל השאלה:
אהה אוקיי אני חושבת שהבנתי פחות או יותר אבל אם תמצאי תמונה מושלם
אהה אוקיי אני חושבת שהבנתי פחות או יותר אבל אם תמצאי תמונה מושלם
אנונימית
הנה מצאתיי היא עשתה כזה רק בתכלת
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אמאלה יאו תודה רבה לך!!!
אמאלה יאו תודה רבה לך!!!
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה תודה רבה לךך
אמאלה תודה רבה לךך
אנונימית
יש מלא יפים
תכתבי בפינטרסט 1d nails זה יביא לך מלא דןגמאות
באותו הנושא: