8 תשובות
וואי אין לי תמונה אני ינסה להסביר ואם לא תביני אני יחפש תמונה לא בטוח שאני ימצא.
ילדה מהכיתה שלי עשתה לק תכלת ועל אחת האצבעות סמיילי כזה עם שתי איקסים שזה הסימן של לואי או הארי אני לא מבינה בזה
שואל השאלה:
אהה אוקיי אני חושבת שהבנתי פחות או יותר אבל אם תמצאי תמונה מושלם
אנונימית
הנה מצאתיי היא עשתה כזה רק בתכלת
שואל השאלה:
אמאלה יאו תודה רבה לך!!!
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה תודה רבה לךך
אנונימית
תכתבי בפינטרסט 1d nails זה יביא לך מלא דןגמאות