4 תשובות
1000 קלוריות זה כלום. את צריכה לאכול יותר מזה.
1000 קלוריות זה מעט, אל תרגישי ככה עם עצמך, הגוף שלך זקוק לזה:)
1000 זה ממש מעט, נשמע שאת מפתחת הפרעת אכילה. את לא סוס, וגם אם אכלת 1500 או 2000 קלוריות זה לא אומר שאת סוס. תאכלי יותר, בשבילך
1000 קלוריות זה לא הרבה בכלל, זה אפילו ממש קצת
יש דיאטות שהמינומום שלהם זה 1500
את לא צריכה להרגיש שאכלת סוס
יש דיאטות שהמינומום שלהם זה 1500
את לא צריכה להרגיש שאכלת סוס
באותו הנושא: