6 תשובות
תן לה את הזמן שלה באיזה שהוא שלב היא תחזור ואם לא בעיה שלה היא הפסידה אותך וכניראה שאתה לא צריך אותה באמת
היא תחזור על ארבע ותגיד לך שהיית חסרה לה חכי קצת
שואל השאלה:
זה בת
זה בת
אנונימית
שואל השאלה:
אה חחחלחחח
אה חחחלחחח
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימית
לא לשלוח אם היא רוצה שקט אז בעיה שלה אל תשלחי לה כשהיא תרצה היא תשלח
באותו הנושא: