9 תשובות
לא צירפת לינק לשאלה
שואל השאלה:
שכחתי להוסיף
עכשיו שמתי
שכחתי להוסיף
עכשיו שמתי
אנונימית
עדיין לא שמת
של הרזה
הימנית
אנונימי
בעיקרון לא הייתי רוצה את הגוף של אף אחת מהן (ממש ממש לא בקטע של להעליב, פשוט לי יש צורת גוף שונה ואני אוהבת אותה).
אבל אם חייב לבחור אז של הימנית.
אבל אם חייב לבחור אז של הימנית.
אני כוסית על חלל
אז הייתי נשארת עם גופי השווה
אבל אם היה צריך לבחור אז הימנית
אז הייתי נשארת עם גופי השווה
אבל אם היה צריך לבחור אז הימנית
אנונימית
אף אחת בלי להעליב
אנונימי
הרזה אבל פשוט זה הטעם שלי לא להפגע
אנונימי
באותו הנושא: