10 תשובות
כל פעם יש איזה תקופה כזאת של התפרעויות אבל הפעם הם הגזימו
ברור שהיו והיה גם יותר גרוע פי אלף
היה לפני כמה שנים ב 2015-2016
היה הרבה הרבה יותר גרוע גרוע, שתי אינתיפאדות. אבל אז לא היה את חמאס בעזה.
מה קרה
כל כמה שנים הם מרימים את האף
אני חושבת שהאינתיפאדה השלישית מתקרבת.
מה קרה?
אנונימית
קרה ועוד אך
לצערנו פשוט יותר מודעים לזה היום
היו התפעריות כל שנה בתקופת הראמדן למה משעמם להם
אנונימי
זה לא שזה לא קרה מעולם, כבר יש מספר פעמים שאירועים דומים קרו.
ולא, לא תפרוץ מלחמה, פשוט כי אין מי שילחם בנו.