24 תשובות
לא
לא
כן
ממש לא
פעם כן היום כבר לא
כאילו כן זה יהיה די מוזר אם מישהו ברחוב יזהה את האתר אבל אין סיבה אפילו דחחדמרמ
לא אבל אני לא רוצה שיגלו את המשתמש שלי
שואל השאלה:
זה לא מביך אותכם?
זה לא מביך אותכם?
לא , אני כרגע במחשב בכיתה בסטטיפס
נופ
שואל השאלה:
לא יודעת פתאום חשבתי על זה שכל פעם שאני בסטיפס אני לבד ואם משהו נכנס אני יוצאת מהר כאילו זה בושה
לא יודעת פתאום חשבתי על זה שכל פעם שאני בסטיפס אני לבד ואם משהו נכנס אני יוצאת מהר כאילו זה בושה
לפעמים, זה תלוי למי
נופ
ככה?! את מובכת בגללנו?? סתם לא לא אכפת לי
שואל השאלה:
לא ממכם ממני זה מרגיש לי מוזר כזה
לא ממכם ממני זה מרגיש לי מוזר כזה
אני אפילו צוחק עם חברים על זה שאני האתר הזה
לא
לא אבל אני לא אלך ואצעק את זה, אם מישהו ישאל אגיד שכן
כן
כן
למשפחה + חברים רחוקים כן
לחברים קרובים לא
לחברים קרובים לא
אף אחד לא מתעניין בזה
אם היו שואלים לגבי זה כנראה שלא הייתי מסתירה...
אם היו שואלים לגבי זה כנראה שלא הייתי מסתירה...
באותו הנושא: