11 תשובות
אז תסבירי לה למה
אנונימית
שואל השאלה:
לא בא לי היא לא מבינה
אנונימית
למה את לא הולכת? חשוב ללכת לבית ספר היא צודקת
איך את רוצה שיעזרו לך?
לפי מה שאת מספרת, את לא הולכת לבית הספר, את לא מספרת לאמא שלך למה, והיא צועקת עלייך. טבעי לא? היא הייתה עבריינית אם היא הייתה מתעלמת. וגם את היית מתלוננת שלא איכפת לה, נכון?
אז הנקודה האמתית לא קשורה לצעקות שלה. הנקודה קשורה לסיבה שבגללה את לא הולכת לבית הספר, סיבה שגם לנו לא סיפרת. אם הסיבה מוצדקת, אז זה צריך להיות משהו מאד חמור וצריך לטפל בזה. אם היא לא מוצדקת, אז למה את לא הולכת? אולי יש משהו שאת צריכה עזרה בו, אבל אם לא תשתפי לא תוכלי לקבל עזרה.
לא אמא שלך ולא אנחנו לא ננחש מה את צריכה אם לא תספרי. זה לא עובד ככה.
שואל השאלה:
כי יש שם מישהו שממש פגע בי ולא בא לי לראות אותו, סיפרתי לו את הסוד הכי גדול שלי והוא מתנהג כאילו אני לא קיימת יותר
אנונימית
אל תשימי על ה"מישהו" הזה. הוא לא שולט בחיים שלך. לכי בכל זאת. אם הוא ממש מפריע לך את יכולה להגיד למורה
שואל השאלה:
המורה שלי החמירה את זה כבר סיפרתי לה
אנונימית
פשוט אל תשימי עליו
שואל השאלה:
קל לכם להגיד
אנונימית
יש בארץ חוק חינוך טובה ויש לזה סיבה טובה. מצדי שתעברי כיתה בגללו אבל את לא יכולה פשוט לא להגיע
היי יקרה,
אמנם עברו מספר ימים מאז שכתבת פה ובכל זאת רציתי להתייחס ולענות לך גם
אני מבינה שאולי יש איזה קצר בתקשורת עם אמא שלך, אולי זה התסכול מהדברים שאת לא מסוגלת או לא מצליחה לשתף או להגיד לה שגורמים לה להיות קצרה איתך, וגורמים לקשיים האלו ביניכן
את מספרת שיש קושי בביה"ס ושהמורה לא הצליחה לתת מענה שהיה מתאים עבורך, אולי יהיה נכון לנסות לפנות ליועצת לפעמים נקודת מבט נוספת או גורם נוסף תוכל לסייע ולהציע פתרון אחר
בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני רוצה להזמין אותך לצ'אט שלנו, מרחב אנונימי ואישי בו תוכלי לפרוק עוד ממה שעובר עלייך, נוכל להיות שם עבורך ובשבילך, אולי לעזור למצוא את המילים שתוכלי לשתף את אמא.. ויחד אולי למצוא דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה...
שלך,
מתנדבת סה"ר