5 תשובות
את בת 13
כשאני הייתי בן 13 הייתי מבריז על שמאל וימין אז למה לא יש לך כבר סיבה מוצדקת מספיק לגיל הזה
כשאני הייתי בן 13 הייתי מבריז על שמאל וימין אז למה לא יש לך כבר סיבה מוצדקת מספיק לגיל הזה
אנונימי
^*יתפתח- עתיד
התפתח- עבר
התפתח- עבר
אנונימית
לא נורא חח בוקר טוב לך ולשואלת בשאלה
אנונימית
השאלה* חח וואפס
אנונימית
שואל השאלה:
בוקר טוב❤
בוקר טוב❤
באותו הנושא: