5 תשובות
את בת 13
כשאני הייתי בן 13 הייתי מבריז על שמאל וימין אז למה לא יש לך כבר סיבה מוצדקת מספיק לגיל הזה
אנונימי
^*יתפתח- עתיד
התפתח- עבר
אנונימית
לא נורא חח בוקר טוב לך ולשואלת בשאלה
אנונימית
השאלה* חח וואפס
אנונימית
שואל השאלה:
בוקר טוב❤
באותו הנושא: