7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא
אני לא
אנונימית
אני בטוחה שאת כן את סתם אומרת לעצמך שאת לא
אני בטוחה שאת יפייפה ומהממת לא משנה איך את נראית,
את לא צריכה להתאים את עצמך כביכול לחברה של היום ולמה שמתאים לה, המודל יופי של העכשיו תמיד ישתנה והוא תמיד ישתנה,
תאמיני לי שיהיה מישהו שלא יהיה אכפת לו מכל החסרונות שאת חושבת שיש לך (למרות שאני בטוחה במיליון אחוז שאין לך) כי הוא יקבל אותך ככה נקי כמו שאת, כולנו אנושיים וכולנו בני אדם ואנחנו שונים אחד מהשני ואנחנו לא פורפורציונלים בגוף או בפנים וכו..
אנחנו לא מושלמים וזה מה שכן הופך אותנו לכאלה כי אנחנו לא ואנחנו לא חייבים להיות, כי מושלם בחיים לא יהיה מושלם. אז אל תרדפי אחרי זה.
את יפייפיה בדיוק כמו שאת.
אל תתני לאף אחד לתת לך לחשוב אחרת.
את לא צריכה להתאים את עצמך כביכול לחברה של היום ולמה שמתאים לה, המודל יופי של העכשיו תמיד ישתנה והוא תמיד ישתנה,
תאמיני לי שיהיה מישהו שלא יהיה אכפת לו מכל החסרונות שאת חושבת שיש לך (למרות שאני בטוחה במיליון אחוז שאין לך) כי הוא יקבל אותך ככה נקי כמו שאת, כולנו אנושיים וכולנו בני אדם ואנחנו שונים אחד מהשני ואנחנו לא פורפורציונלים בגוף או בפנים וכו..
אנחנו לא מושלמים וזה מה שכן הופך אותנו לכאלה כי אנחנו לא ואנחנו לא חייבים להיות, כי מושלם בחיים לא יהיה מושלם. אז אל תרדפי אחרי זה.
את יפייפיה בדיוק כמו שאת.
אל תתני לאף אחד לתת לך לחשוב אחרת.
לפני שאת מתחילה לשים איפור את חייבת להבין שאת מהממת גם בלי איפור
שואל השאלה:
איזה איפור את שמה ? איפ מתחילים אני לא מבינה בזה כלום והמדרכי איפור ביוטיוב ממש קשה לי להבין
איזה איפור את שמה ? איפ מתחילים אני לא מבינה בזה כלום והמדרכי איפור ביוטיוב ממש קשה לי להבין
אנונימית
אני חושבת שאת יפייפה לא משנה מה את שמה או לא שמה.
את רוצה לשים איפור כדאי להרגיש יותר ביטחון? לכי על זה אחותי, אין שום דבר רע בזה וכל עוד זה עושה לך טוב זה עושה גם לי טוב.
את רוצה לשים איפור כדאי להרגיש יותר ביטחון? לכי על זה אחותי, אין שום דבר רע בזה וכל עוד זה עושה לך טוב זה עושה גם לי טוב.
תקשיבי את יפה כמו שאת באמת אבל אם זה באמת יעזור לך להרגיש טוב ולביטחון אז תתאפרי זאת באמת החלטה שלך
באותו הנושא: