8 תשובות
אם זה קהס גבוה אולי ישחררו אותך לשבת אם כולם סוגרים.
שואל השאלה:
אבל חוץ מזה כלום?
אבל חוץ מזה כלום?
אנונימית
שואל השאלה:
כי יש לי קשיים בשינה
כי יש לי קשיים בשינה
אנונימית
לכולם יש קשיים לישון בטירונות.
תוציאי קהס ואז תקבלי יומיות.
תוציאי קהס ואז תקבלי יומיות.
יש סיכוי גבוה יותר אם יהיה לך קהס כבר בטירונות שתקבלי שיבוץ ביומיות.
ואני די מבין בנושא אבל סבבה.
ואני די מבין בנושא אבל סבבה.
אין לוחמים עם קהס...
קהס 40 ומעלה פוסל לוחמה.
קהס 40 ומעלה פוסל לוחמה.
עם קהס 40 ומעלה אי אפשר להיות לוחם / קצין / בקבע באופן כללי.
הרבה בילבולי שכל הגיבו לך פה, בוא אני אסביר לך איך זה הולך, דבר ראשון קהס 40 פוסל קרבי/קבע ויש סיכויי שתעשה טירונות בחוות השומר/מחווה אלון... זה הכל בערך, זה גם פוסל מעוד כמה תפקידים כמו סייר וכאלה, הייתרונות הן שהקצין מיון אמור יותר להתחשב בבחירה שלך בתפקיד כי אתה נחשב על גבול הנשירה מצה"ל כוויכול, ובכללי בכל מה שקשור לת"ש(שירות קרוב לבית וכאלה) ובכללי אמורים להיות יותר אנושיים ולתת לך יחס יותר אישי משאר החיילים. זה הכל בערך.