5 תשובות
אני בדר"כ קונה אבל גם ממשפחה וכו'
יש את האפליקציה של סטימצקי או עברית יש מלא והם לא יקרים בכלל (30 שקל בערך) אבל זה פחות כיף לקרוא דיגיטלי.. אצלי אמא שלי קונה מליון ספרים אז אני לוקחת ממנה. דרך אגב אני די בטוחה שיפתחו עוד מעט את הספרייה אצלכם
את יכולה בספריה בעיר שלך/במועצה האזורית
או נגיד בספריה איפה שחברים שלך גרים או מישהו מהמשפחה גר
תשאלי מחברים. אני קניתי את שלי, את יכולה אולי לשאול גם מורים (אם זה משהו למבוגרים כזה ומוכר.)
תחפשי באינטרנט, יש לפעמים גרסאות אלקטרוניות לספרים
חברים/שכנים