5 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה לעזור לו
אז... חבל
זה החיים שלן מה אתה רוצה לא הבנתי
שואל השאלה:
אבל זה מפריע לי בעין הוא בן אדם טוב וזה מחרפן אותי שאנחנו נהנים והוא שותק וצופה מהצד
לעזוב אותו..
שיעשה מה שהוא רוצה
הוא מופנם, בא לי לתת לו חיבוק כי אני מזדהה איתו
זה בסדר להיות מופנם וקצת לא נוח לו עם הרבה אנשים מסביבו, כדאי שתתחברי אליו אבל לא להכיר לו את כל הכיתה