8 תשובות
הם לא שיחקו מדהים בשום שלב במשחק אתמול
שואל השאלה:
אם אתה אומר את זה כנראה שאתה לא מבין בשיט בכדורגל.
או שאתה סתם אוהד עיוור של חיפה.
אנונימית
חחח מה מכבי תל אביב עשו אתמול?
קודם כל הגול הראשון הוא נטו מזל, גול מקרן זה אף פעם לא "משחק מדהים", והגול השני הוא מטעויות הזויות של ההגנה של חיפה. אמנם מהלך יפה של פשיץ' אבל הגול ללא ספק על ההגנה של חיפה. אחרי הגול הזה חיפה נכנסה למשחק והיא זאת שהניעה כדור, בנתה התקפות ושיחקה כדורגל כמו שצריך. מכבי תל אביב רק שלחו כדורים קדימה ויצאו להתקפות מעבר פעם בכמה דקות. אם לזה את קוראת משחק מדהים תעברי לראות טניס.
שואל השאלה:
דבר ראשון לא התכוונתי בהכרח לגולים, המהלך עצמו של המשחק היה טוב.
דבר שני, אומנם בחצי השני של המחצית השנייה הם באמת שלחו סתם כדורים קדימה ואיבדו אותם אבל, במחצית הראשוננ ההנעת כדורים שלהם הייתה טובה מאוד, הם ייצרו הרבה מצבים, חטפו כדורים ועשו פשוט מהלכים טובים גם אם זה לא התבטא בבעיטות לשער.
לא הכל זה גולים ובעיטות שער.. זה גם הנעת המשחק..
אנונימית
זה בדיוק מה שאני אומר... כל המשחק מכבי תל אביב סתם שלחו כדורים קדימה בלי לנסות לבנות התקפות כמו שצריך, לא סתם חיפה השתלטה על המשחק. אני אישית ראיתי אחרי הדקה ה-20 רק קבוצה אחת על המגרש...
שואל השאלה:
זה ממש לא היה ככה כל המשחק.
הם שלחו כדורים סתם רק במחצית השנייה (בערך בדקה ה60).
בשאר הזמן הן כן בנו התקפות טובות והנעת המשחק הייתה טובה.
זה לא רק אני בעצמי אומרת את זה, כל מי שראה את המשחק אמר ואפילו השדרניפ עצמם.
אנונימית
השדרנים ממש לא אובייקטיבים, השדרן של המשחק אתמול עמיחי שפיגלר אוהד שרוף של מכבי תל אביב חחח...
מכבי חיפה בסופו של דבר הייתה יותר טובה
שואל השאלה:
בגלל זה אמרתי שכל מי שראה את המשחק ולא רק השדרנים.
ולא אמרתי בכלל כלום על מכבי חיפה, סך הכל דיברתי על מכבי תל אביב שהם היו טובים בלי השוואה לחיפה (וגם זה בכלל אמרתי במחצית הראשונה).
אנונימית