4 תשובות
כן, זה בסדר.
מה זה מאמינים?
חלק מהאנשים חווים את זה
וחלק מהאנשים לא
אממ אפשר לומר שאני לא מאמינה בזה.
כאילו יש אהבה, כמובן, אבל אני לא חושבת שזו אהבה בגיל המתאים כי אדם שנכנס לזוגיות בגיל הזה עדיין לא יודע מי הוא באמת. הוא עדיין מנסה להכיר את עצמו ולהבין מי הוא רוצה להיות עמוק בתוכו, איזה אדם הוא שואף להיות.
יש אנשים מאוד מסויימים שכן מסוגלים להיכנס לזוגיות בגיל הזה בלי להיפגע מכך (בעניין התפתחות הנפש), אבל רוב האנשים לא..

יש את הריגושים, ואת כל העניין שזו פעם ראשונה וכו, אבל אני מעדיפה לשמור את הפעם הראשונה לבעלי לעתיד שהוא הגבר שהופך אותי לשלמה, לאחר שאני שלמה עם עצמי.
אתם מוזמנים כמובן לחלוק, אבל אני באמת לא חושבת שזה נכון לגיל הזה, הגיל שבו "מתנערים" מהכל (בגלל זה הוא נקרא גיל הנעורים). עדיף לחכות קצת ואז לנסות למצוא את האהבה האמיתית.

וכן, קצת הסתובבתי במעגלים, אני ממש לא מרוכזת כרגע