15 תשובות
שואל השאלה:
אולי יש כזה שפן ניסיונות לסמים זה נשמע מגניב אם מישהו מודע לעבודה כזאת
אנונימי
כן גם באברבנל יש שפן נסיונות רוצה???
שום דבר לא יעבוד אם לא תעבוד תנצל תמח שלך ככה תהנה מהחיים
טועם גלידות
שואל השאלה:
בחיים לא נהנתי להיות עם אנשים
אנונימי
או שהם לא נהנו להיות איתך
שואל השאלה:
למה לא גם וגפ
אנונימי
אם אתה משלה בדעתך... סתם צחקתי
לעבוד אולי בקניון באיזו חנות של משחקים או משהו נראה לי
כי אמרת שאתה לא נהנה להיות אם אנשים מה ציפת שיענו לך "כדור הארץ לא יכול בלעדך?"
שואל השאלה:
אממ כן אני אדם מאוד משפיע בחברה אני גם מתנדב כל שני וחמישי (סתם צוחק אני מתנדב בקושי פעם בשבוע צריך אותי כי אני גבר)
אנונימי
חח כל הכבוד לך אז היקום לא יכול בלעדך
שואל השאלה:
רעיון טוב, כאילו ינסו עלי תרופות פסיכיאטריות?
אנונימי
כן או שינעלו אותך בחדר וירשמו מפגע בטיחותי לא להכנס
שואל השאלה:
זה מה שכולם אומרים
אנונימי