התחברות
הרשמה
אני ליטרלי קילפתי את האינפקציה כי ירד לי דם ואני באמת לא יודעת איך.
אני עכשיו הולכת לקנות משחת עיניים בתקווה שזה לא יחזור יותר. כדאי לי להוריד את העגיל?
9 במאי 2021, 18:51
3 תשובות
תחטאי עם מי מלח וטבע קוטן או בפנטן פלוס
G
Gossip..Girl
שואל השאלה:
אוקיי אני צריכה מישהו שמבין בזה
י
ילדה שחייבת שאלות אוקיי?
נראה לי שכן
א
אווטאר קורה