12 תשובות
תשאל את המדריך/מדריכה שלך
אז זה כנראה יהיה מחר כזה או עוד יומיים
בטח בימים הקרובים
אל תשכח שהמדריכים שלך הם בסוף תיכוניסטים שיש להם בגרויות ומבחנים וכו'..
סבלנות :)
אנונימית
שואל השאלה:
^^סבבה תודה
^אנונימית זה ברור לי פשוט אני המתח וגם יש מבחן מתחילת שנה שהם עדיין לא החזירו לנו (כנראה שגם לא יחזירו כבר...)
ברור! מבינה את המתח, וגם זוכרת אותו
אבל אל תדאג לא בכזו קלות מעיפים חניכים מהקורס אם אתם כבר באמצע
יהיה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
^סבבה תודה רבה! קחי פרח(;
לנו החזירו תשובה יום אחרי
שואל השאלה:
^כיף לך
שואל השאלה:
כמה זמן זה קצת זמן פלוס מינוס? עד סוף שבוע כבר יגידו לנו?
שואל השאלה:
אמרו שינסו ממש לתת היום ובסוף לא נתנו
אני מניחה שכן אבל בכל תחנה זה אחרת
אנחנו חיכינו שם בסיום של המבחן ואמרו לכולם אז זה בטח יקח ממש קצת זמן... בהצלחה ואל תשכח שיש מועד ב
אנונימית