13 תשובות
מה ממש לא
למה בת זוג רעה, כל הכבוד לך
אז איפה הבת זוג חרא כאן?
כי זאת לא את
כי זאת לא את
לא חחח זה בסדר גמור
מה ממש לא את יוצאת בן זוג משקיענית בטירוף
זה דווקא נשמע ממש מקסים, שאת דואגת להכול בעצמך.
אנונימית
לא, מי אמר שתסדרי פחות יפה ממישהו שהזמנת ?
שואל השאלה:
יא תודה
יא תודה
אנונימית
וואו את ממש לא, לפי דעתי ההפך
ממש לא זה מקסים
זה שקנית לו והשקעת מחשבה זה כבר חמוד
זה שקנית לו והשקעת מחשבה זה כבר חמוד
מה לא להפך
להפך זה מראה שאת משקיעה ועושה הכל לבד ומתאמצת בשבילו
וואו יצאת מדהימה
זה הרבה יותר אישי ונחמד וחמוד שאת מסדרת את זה!
זה הרבה יותר אישי ונחמד וחמוד שאת מסדרת את זה!