התחברות הרשמה

שאקס כותב לאקסית שלו : "שלחי תחת" הוא לא מכבד אותה בכלל?

9 במאי 2021, 18:01
אקסים    
7 תשובות
לא רק שלא מכבד
הוא לא גבר
ע
עדן חסון אהבת חיי
בכלל לא מכבד איכס
M
חח כמה משפיל ומביך הוא יוצא
אנונימית
לא רק שלא מכבד הוא מביך
.
.סתם מישהי.
מביך,לא מכבד
Wifey
לא, הוא לא מכבד אותה
(
(:marceline
לא מכבד בכלל
M
MISSYOU
באותו הנושא:
האם זה תקין שאקס אומר לאקסית שלו לבוא לישון אצלו?
כותבים לאקסים/אקסיות מזל טוב ביום הולדת שלהם/ן?
יש כאן אנשים שחזרו לאקסית/לאקס וזה הצליח?
מתגעגעים לאקס או לאקסית?
מכבד לצאת עם חברות של האקסית או לא ?
מישהו פה מתגעגע לאקס או לאקסית ויכול להזדהות איתי?
אני רוצה לשלוח לאקסית של באקס שלי הודעה .
אם אקס עושה יום כיף לאקסית שלו זה תקין ובסדר?
איך חזרתם לאקס או לאקסית?
נגיד לאקס שלכם היה חברה חדשה או לאקסית הייתם רוצים לדעת מי זה?
איך אקס יכול להראות לאקסית שהיא ממשיך הלאה בחיים?