3 תשובות
כי הפעולה ההפוכה של יציאת היהודים מארץ ישראל, נקראת ירידה לכן זה עלייה.
וואי היום למדנו על זה בשיעור היסטוריה
עולים לארץ ישראל כי ארץ ישראל היא ארץ קדושה והיא נמצאת "גבוה יותר" משאר הארצות, לכן עולים אליה.
וכך גם להפך, יורדים ממנה כי שאר הארצות נמצאות נמוך ממנה והן לא קדושות.
עולים לארץ ישראל כי ארץ ישראל היא ארץ קדושה והיא נמצאת "גבוה יותר" משאר הארצות, לכן עולים אליה.
וכך גם להפך, יורדים ממנה כי שאר הארצות נמצאות נמוך ממנה והן לא קדושות.
עלייה לארץ ישראל זה לעבור לגור ממדינה אחרת לישראל אם זו הייתה השאלה כי אני לא כל כך הבנתי אותה
באותו הנושא: