5 תשובות
פתני למחנך/ת ואם זה לא עוזר אז להורים
תפני למחנך/ת שלי ותבקשי ממנה עזרה עם זה.
כמובן שלך היא לא תאמין , מורים בדרך כלל לא מאמינים בשיט לתלמידים , או שתדברי עם המחנכת שלך או שתגידי להורים שלך לדבר איתה . (תמיד עוזר , מניסיון)
תדבר עם המחנכת שלך, אם באמת עשית את המבחן בחוץ לבד אין לה איך להאשים אותך
מעצבנת, מורה מעצבנת.
תדברי עם המחנכת של או המנהלת ואם צריך תערבי את ההורים עם אף אחד לא מאמין
תדברי עם המחנכת של או המנהלת ואם צריך תערבי את ההורים עם אף אחד לא מאמין
באותו הנושא: