8 תשובות
לדווח להורים ולמשטרה
שואל השאלה:
אני מתביישת לספר להם הם יכעסו עליי שלא עשיתי עם זה כלום עד עכשיו (זה ככה כבר כמעט שנה)
אני מתביישת לספר להם הם יכעסו עליי שלא עשיתי עם זה כלום עד עכשיו (זה ככה כבר כמעט שנה)
אנונימית
עדיף שהוא יעשה את זה גם לילדות אחרות? ספרי להורים כמה שיותר מהר. הם יכעסו רק כי הם דואגים לך ולא נתת להם את ההזדמנות לעשות צדק בזמן. הם אוהבים ודואגים
מה זה ההנהלה של בית הספר לא מאמינים לך איזה חארות הם אמורים להאמין לך איכ
תדברי עם ההורים שלך או המורה
שואל השאלה:
סיפרתי למורה שלי בפעם השנייה שזה קרה, היא אמרה שהיא העבירה להנהלה, ואז שהלכתי אליהם הם אמרו שהיא לא אמרה להם כלום, ושסיפרתי להם שם הם אמרו שאני משקרת ושהוא בן אדם טוב
סיפרתי למורה שלי בפעם השנייה שזה קרה, היא אמרה שהיא העבירה להנהלה, ואז שהלכתי אליהם הם אמרו שהיא לא אמרה להם כלום, ושסיפרתי להם שם הם אמרו שאני משקרת ושהוא בן אדם טוב
אנונימית
אל תתביישי מההורים שלך.
תגידי להורים שלך שעכשיו את מסוגלת לחשוף את מה שקרה לך בבית הספר.
זה לגטימי שבמצבי הטרדה יש הדחקות ולא תמיד הנפגע מספר ולוקח לו זמן עד שהוא מגולל את מה שעבר.
תדווחי למשרד החינוך שההנהלה מעלימה עין ותיגשי עם ההורים לתחנת משטרה.
תגידי להורים שלך שעכשיו את מסוגלת לחשוף את מה שקרה לך בבית הספר.
זה לגטימי שבמצבי הטרדה יש הדחקות ולא תמיד הנפגע מספר ולוקח לו זמן עד שהוא מגולל את מה שעבר.
תדווחי למשרד החינוך שההנהלה מעלימה עין ותיגשי עם ההורים לתחנת משטרה.
תדברי עם ההורים שלך ועם המשטרה כמה שיותר מהר
באותו הנושא: