11 תשובות
שואל השאלה:
כן היא ממש נייס-
שואל השאלה:
לא זה לא כבר ראיתי אותה צועקת
לפי דעתי היא אחלה
הולנד ממש ממש נחמדה וחמודהה
אבל לידיה אולי כי היא הייתה קצת מעצבנת בהתחלה או כי הצרחות שלה כל הזמן מעצבנות.... אבל אני מתה על שתיהן
חח מה קשור פשוט זה מעצבן לשמוע אין קשר לזה שהיא באנשי סבבה שתצרח פשוט זה לא נעים לשמוע לפעמים
אני אישית אוהבת אותה אבל יש כאלה שלא כי היא השתמשה בזה שסטיילס אהב אותה וכאלו יש לך אותו בין הידיים ואת הולכת לחפש בנים אחרים
אופס רגע זה ספויילר?
צועקת הרבה tho
לא יודעת היא חמודה ממש
יש כאלה שלא אוהבים את הולנד כי אומרים שהיא גזענית או משהו כזה
היא מלכההאני מתה עליה סתם המציטן שמועות...