24 תשובות
מה קורה עכשיו בתל אביב?
אין איזה משהו שאני יודע עליו (ואני גר בתל אביב)
נכון לעכשיו לא אמרו כלום אבל הייתה הפגנה אתמול בירושליים של ערבים שביקשו מהחמאס להפציץ את תל אביב.
ברור לנו כבר שצהל זה הצבא הכי חזק בארץ אז.....
סתמו נו הכי חזק בעולםם
ברור לנו כבר שצהל זה הצבא הכי חזק בארץ אז.....
סתמו נו הכי חזק בעולםם
אנונימית
חח אנונימית צהל זה הצבא היחיד בארץ אז.. סתם אבל אין מה לפחד, צהל הוא צבא מאוד חזק אין מה לדאוג
מה מה צריך לקרות !? אני נוסעת היום לים של תל אביב
חחח אנונימית^^
אני מתהה אמאלה לא שמתי לב שכתבתי בארץ התכוונתי בעולם יאוו
אנונימית
מה יש בתל אביב? אמ אמ, יש.. וואו אין לי מושג, אני גר שם, אני לא רואה שיש שם משהו...
כלום..(?)
נראלי נסגר שם איזה חנות של ליאור קוקה
כלום מה קרה בתל אביב?
אמור לקרות משהו?
יש כאן אוויר וחתולי רחוב בואו
כלום, הכל רגיל
מה אמור לקרות כאן?
מה אמור לקרות כאן?
אמ אוי אני גרה בתל אביב מה קורה פה
מה יש שם מה
אנונימית, ברגע שארה"ב סוגרים את השאלטר תגידי ביי ביי לישראל. איראן שולחת כמה סקאדים ונגמר הסרט של ישראל. אפילו פצצה אחת על מיכל האמוניה בחיפה תגרום לנזק עצום.
פצצות אטומיות אנשים מתים ברחובות מגדלי אזריעלי קרסו מדינת ישראל עצמה במצב חירום.
אפשר לעבוד עליכם בשניה.
החמאס הבן זונה הזה(סליחה על הדיבור) כבר מאתים שנה מאיים לזרוק טילים לכיון המרכז ועד עכשיו הוא לא העיז לעבור את אשדוד בקיצור חמאס הם אנשים פחדנים
אפשר לעבוד עליכם בשניה.
החמאס הבן זונה הזה(סליחה על הדיבור) כבר מאתים שנה מאיים לזרוק טילים לכיון המרכז ועד עכשיו הוא לא העיז לעבור את אשדוד בקיצור חמאס הם אנשים פחדנים
וישראל לא מאיימת? כי עד עכשיו לא בכיתם שביבי לא עושה כלום? בינתיים ממה שראיתי כל שנה בקיץ אתם בוכים במקלטים...
אנונימית, צהל שלך בקושי התמודד בלבנון אז איך את אומרת שהוא הכי חזק בעולם?
אנונימי
אני גרה בתל אביב ואני עכשיו לומדת כרגיל , אין שום דבר מיוחד
אנונימית
שאלה טובה, הסבירו לי
אני גרה בתל אביב מה יש פה??? אמאלה מה
אנונימית
שואל השאלה:
למה אף אחד לא יודעע באלי לנסוע היום לים ושמעתי שיש משהו
למה אף אחד לא יודעע באלי לנסוע היום לים ושמעתי שיש משהו
אנונימית
באותו הנושא: