12 תשובות
חכמה יום יומים ותראה מה קורה עם זה
קורה תמיד
איזה אצבע זו? כל עוד זה לא האגודל קחי תחבושת קטנה ותעקמי את האצבע טיפה ותקבעי אותה לאצבע דלידה (אם הזאת פגועה לקבע לקמיצה, אם הקמיצה לקבע לאמה, אם האמה לקבע לאצבע ואם האצבע אז לאמה)
אם זה האגודל את עוטפת אותו ומקבעת ליד.
לא משנה איזה אצבע זו שתהיה בקיפוף קל.
אם זה נפוח שימי לפני השינה עלה כרוב אחד ולעטוף התחבושת
אם זה נפוח שימי קרח לרבע שעה כל שעה וחצי.
זה אמור לעזור
קחי כדור או משכח כאבים נגד הכאב ושתוכלי לישון
החלמה מהירה
אם זה לא עובר עד מחר בערב תתעקשי על רופא כי אז יש סיכוי שזה יחלים עקום ואת לא רוצה את זה
שואל השאלה:
זה הקמיצה
אנונימית
זה כואב באופן לא הגיוני?
אל תנסי ליישר או לעשות שטויות עם זה בכוח
רק לקבע לפני השינה ולתת לזה לנוח
שואל השאלה:
אוף רציתי ליישר לראות עם זה ממש כואב
ואני חושבת שזה יהיה ממש ממש כואב לקפל בכוח או ליישר בכוח כרגע שזה סטטי זה קצת כואב
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה ממש עזרתם
אנונימית
שואל השאלה:
מעדכנת שעשיתי צילום וזה נקע די רציני בסוף.
הרופא חשב שזה יכול להיות אפילו שבר עם כל הנפיחות והסגול לפני שהוא ראה את התוצאות
אנונימית
תרגישי טוב ❤
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
איך את?
שואל השאלה:
קיבעתי את זה אתמול וישנתי עם זה ככה עכשיו עוד יותר כואב אני מצליחה הרבה פחות להזיז את האצבע מאתמול אז אני כנראה אלך היום לעשות צילום
אנונימית