4 תשובות
לול אני מנסה שלא יהיה לי נמשים זה מהשמש ויש יותר לכאלו שרגישים לשמש
נראה לי מהשמש, אני תימנייה ויש לי נמשים בלחי אחת...
לא נראה לי זה דבר נרכש, זה כמו צבע עיניים, אי אפשר לשנות את זה בדרך טבעית.
ואל תקשיבי לתגובה שמעליי, זה לא בריא להיות בשמש הרבה זמן, את לא תשיגי נמשים מלהשתזף, את תשיגי פיגמנטציה, לא נמשים! (את יכולה גם לקבל סרטן)
^ רק בשביל להבהיר את העניין, לא אמרתי לה להיות בשמש, נתתי דוגמה אישית וגם לא עשיתי את זה בכוונה, לא הייתי הרבה בשמש בשביל נמשים