התחברות הרשמה

אפשר הסבר למה כולם חושבים שמזל סרטן בוכה מכל דבר?

אני מזל סרטן ואני צוחקת בסרטים עצובים, אני ליטרלי לא יכולה לקחת דברים ברצינות אבל אני לא מבינה מה המזל שלי קשור פה
8 במאי 2021, 15:09
אסטרולוגיהמזלותמזל סרטןחוות דעת    
תשובה אחת
כל הקטע של מזלות זה בולשיט
אני מזל סרטן ויש לי תקופות שאני בוכה הרבה ויש כאלה שלא אבל אני לא רגישה ממש וזה
T
The Hormone Monster
באותו הנושא:
אפשר לדעת למה כולם אומרים שמזל דגים הם רגישים ?!!!
אפשר הסבר למה כולם כותבים "she/her"?
למה כולם רושמים Fish and sticky לא הבנתי אפשר הסבר?
למה כולם קוראים לטל מוסרי בוגד ? אפשר הסבר ?!?
אפשר הסבר למה כולם יוצאים עליו בתגובות?
אפשר הסבר למה כולם שונאים את 2020 אם כאילו הקורונה התחילה כבר ב2019??
למה כולם מתלהבים ממנו אפשר הסבר?
אפשר הסבר למה כולם אומרים שזה גס?
אפשר הסבר?למה כולם בתגובות רושמים לה גאונה וזה?
אפשר הסבר למה כולם מתלהבים מנטפליקס?
לא כל כך הבנתי למה כולם מפחדים מהלוויתן הכחול אפשר הסבר על מה זה?