12 תשובות
11
למה את צריכה טלפון כל כך יקר? ^-^
11, אמרו לי שה12 אותו דבר סתם פוזות על העיצוב
תקני 11 יותר זול אותו דבר לא באמת מרגישים את ההבדל
12 עדיף
לדעתי זה עניין של מחיר ונראות הם די דומים..
ה12 אותו הדבר כמו ה11, והסוללה שלו הרבה יותר חלשה
11 מגיע עם
יש לי 11 הוא מעולה ואני מאוהבת בו הוא נוח ברמות
11 מגיע עם מטען ואוזניות . (לפחות לי)
יש לי את ה11 והוא הרבה יותר עדיף מה12
אה וגם ה11 ממש דק
^ מסך oled במקום lcd. זה משמעותי.
אייפון 12, בגלל משהו שבכלל לא כתבת פה.
המסך.
שואל השאלה:
לא אכפת לי כל כך מהמסך... חוץ מזה מה שונה בו?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אומר?
אנונימית