9 תשובות
שואל השאלה:
לגבי אם זה כבד או לא, אני חושב שכן, אני רוצה משהו כבד. העניינים מאוד מסובכים כרגע, אני חושב שזה נותן להם סוג של סדר
אנונימי
וואו אוקיי זה ממש מקסים ומוזר בו זמנית
זה מושלם. התרגשתי בשם אחותך . תשלח
לא מ6זר בכלל לדעתי. להפך
שואל השאלה:
דרך אגב, אמא שלי הגיבה באמוג'י של לייק ואחותי ואבא שלי עדיין לא קראו...
אנונימי
וואו ריגשת אותי ברמות . תשלח
זה סבבה אבל זה קצת כבד, זה מה שאתה רוצה?
שואל השאלה:
מוזר?
אנונימי