13 תשובות
זה היה קצת מכעיס אותי עצם הבגידה לא עצם זה שהוא הומוסקסואל
אני הייתי תומך בה ומבין למה היא בגדה

והיינו שומרים חברות טובה
לא ישנה לי כי אני הומוסקסואל
רק הבגידה עצמה ממש ממש תערר רגשות בתוכי
קודם כל הייתי מעיפה אותו לעזאזל כי זה לא משנה עם מי ומה המין הוא עדיין בגד בי והייתי דיי מופתעת שזה עוד עם גבר
mf4^

אתה היית תומך בבת זוג שלך אחרי שהיא תבגוד בך? אין מצב
הייתי כועסת ממש על הבגידה לא לגמרי זה שהוא בי או הומו מהצד הזה הייתי דווקא שמחה שהוא גילה את עצמו אסל כועסת שהוא השתמש בי בשביל לנסות להבין מה הוא יחסי אהבה שנאה כזב
^ הוא לא בהכרח השתמש בכך כדי לגלות מה הוא, הוא פשוט גילה את זה כשהוא היה איתך
הוא היה יכול לזרוק לי איזה עצם לשתף אותי במקום ללכת לבגוד
play girl,

תנסי להבין,גבר גיי שנמצא עם בחורה פשוט לא רוצה להיות איתה אבל קשה לו להיפרד ממך
את מחייבת גיי להיות איתך? אבל אם הוא בי אז זה באמת מעצבן
מכעיס אותי שהוא בוגד אבל לא קשור עם מי, אני לא הומופובית אבל עצם זה שהוא בגד יכעיס אותי ויעציב אותי מאוד
הייתי ממש מתעצבנת אבל לאט לאט הייתי נרגעת ומדברת איתו על זה
כבן אני מניח שאת שואלת אם היא הייתה בוגדת עם בחורה - כמו עם גבר, השנייה חרא אם היא ידעה שזה בגידה אבל את בת זוג שלי אני זורק וחוסם, להטב זה לא תירוץ לבגידה אבל יש לו פחות אחריות
מכעיס לא משנה המין או החמין (המבין יבין)
מעציב שאנשים לא מוכנים להיות כנים איתי ושאני לא מספיק טובה כדי להיות בת זוג שלהם