9 תשובות
שואל השאלה:
ואם זה חד פעמי?
אנונימית
אם את לא תגלחי נכון כן
בחיים שלך אל תעשי את זה אני ראיתי איזה סרטון בטיקטוק ואמרו שזה מחדש תאים וזה עושה טוב לעור פנים וחלק אבל האמת שזה גודל מזעזע כפול שערות ויותר בולטות לא היה לי בכלל ומשעשיתי גדלו לי משום מקום עושה סימנים וזה גם מייבש את העור סוג של כל הפנים שלי מתקלפות בצורה בלתי נסבלת בקיצור אל
אנונימית
שואל השאלה:
גילחתי רק את השפם וקצת למטה בלחיים ומעל הגבה לא ממש את כל הפנים
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני אעשה לייזר יהיה יותר טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
מה באמתת? איך?
אנונימית
כן וכן
כן ברור
אנונימית