3 תשובות
"על מה את מדברת אני קמה בבוקר מסתכלת בראי ומתפללת שעד מחר אני אמות ואגמור עם העינוי של שיער הזה" אמרה יהלי, חברתי המתולתלת ביותר
אני משתמשת בקרם של פנטן אני חושבת
מוס מייבש לי את השיער ממש
אני מעדיפה קרם ושל אמיקה
הוא שיקם לי את השיער ועושה תלתלים נדירים
ולא התנסיתי במוס אז לא רוצה להגיד סתם