13 תשובות
למה להכליל
אני כן מכבדת דעות שונות, פשוט לא תומכת
שואל השאלה
ענית בעצמך על השאלה
אז למה שאלת אותה בכלל
פתאום כולם יפי נפש, "אני יודע לכבד דעות של אחרים" טוב בסדר נזרום איתכם
אוקיי אז איך אתה מסביר את זה שאף פעם לכ יצא לי לראות סרטון של הוא מביע את דעתו מבלי שיוצאים עליו?
זה שאתם ספציפית מכבדים זה נחמד אבל רוב תומכי ביבי בכללותם הם אנשים פחות משכילים ופחות מפותחים ואם יש להם דעה (עד כמה שאפשר לקרוא לזה דעה) הם יצעקו אותה בלי לחשוב
וכן, הם פחות מכבדים דעה של אחרים.
אנונימי
אני לא אומר את זה בגלל שהם תומכים בביבי כי כמו שאמרתי גם אני תומך
במקרה המחנה הזה הוא פחות נאור וחכם
לא שבמחנה השני חכמים במיוחד אבל עדיין...
ויכולים להיות אנשים טובים ונחמדים אבל לא אינטליגנטים מספיק ובוודאי שאני אכבד אותם אבל בעומק ליבי אני בז להם
דרך אגב אני בז גם למחנה השני (שמאל) מסיבות אחרות
אבל בימנים הביביסטים העלובים אני מזלזל מהסיבות שאמרתי
אנונימי
אני מאוד אוהב חלק מהביביסטים אבל לצערי הם מיעוט נורמאלי בתוך המון נבער
אנונימי
כל הכבוד לך שאת משקיעה ככה ועונה לי
זה באמת חשוב לך
נישאר חלוקים אבל אני מעריך אותך
אנונימי
פתאום עולם מתייפייפים עאלק, ובשאלות אחרות הם עונים שכל השמאל בוגד, וסער וליברמן ובנט שמאלנים בוגדים תומכי טרור וזה עוכרי ישראל וכולם רק רוצים להרוס לביבי המסכנצ'יק המלך... ברור שזה צביעות

והם לא יודעים לכבד דעות של אחרים כי ככה זה בתרבות שלהם
אני שמאלני ואוהב את כולם ואני בטוח שהימין שהם לא מהקיצון גם מכבדים די להכליל זה שלבן אדם יש דעה כל שהיא לא אומר על האופי שלו משהו בהכרח
דובון מה אכפת לי זה שטויות דודה שלי ימנית ומכבדת אותי סבא שלי ימני קיצוני ואומר לי שאני עוכר ישראל ואוהב את מרצ זה משתנה זה ממש לא נכון שכל הימנים הם ככה כמו שלא כל השמאלנים הם ככה
שואל השאלה:
תענו*
אנונימי
^לא דיברתי עלייך אישית ומה לעשות אבל איך שזה נראה רוב תומכי ביבי הם אנשים עם מנת משכל נמוכה שלא מבינים הרבה וטוענים כל מיני טענות מגוחכות ומוזרות והם בורים ובערים ותמימים אוכלי קונספירציות בחלקם ואני בז להם
דרך אגב אני בעצמי תומך ביבי נלהב
אנונימי