9 תשובות
ותציירי את אלביס
שואל השאלה:
תודה רבה :)
ואני צייר, לא ציירת ;)
תודה רבה :)
ואני צייר, לא ציירת ;)
וואו. מדהים ברמות. תציירי את לנון
תצייר*
אמאלה זה וואוו
וטפ זה מושלם
אוקי מה זה מושלם אמאלה יאו הכשרון!!
בואי
בואי
זה ממש יפה. תצייר את דייויד בואי
באותו הנושא: