5 תשובות
אין דברים כאלה ש
כותב ככ יפה
צילמתי לי
אויש זה מקסים ממש
וואו כתבת מהמם.
זה ממש יפה!!
ומרגש~!
אולי תנסה לחלק את הבתים בצורה קצת שונה(?)
אבל חוץ מזה זה מהמם!!!!
(לא מבינה כלום בשירים....)
וואו, במה היא זכתה אחי
אתה כותב מרגש
אנונימי