5 תשובות
אין דברים כאלה ש
כותב ככ יפה
צילמתי לי
כותב ככ יפה
צילמתי לי
אויש זה מקסים ממש
וואו כתבת מהמם.
זה ממש יפה!!
ומרגש~!
אולי תנסה לחלק את הבתים בצורה קצת שונה(?)
אבל חוץ מזה זה מהמם!!!!
(לא מבינה כלום בשירים....)
ומרגש~!
אולי תנסה לחלק את הבתים בצורה קצת שונה(?)
אבל חוץ מזה זה מהמם!!!!
(לא מבינה כלום בשירים....)
וואו, במה היא זכתה אחי
אתה כותב מרגש
אתה כותב מרגש
אנונימי
באותו הנושא: