9 תשובות
הן מגלחות ואז עושות שעווה
גם לי לא נשאר חלק
שואל השאלה:
^^מה-
אבל אין עם מה לעשות שעווה..
המשפט אפילו לא הגיוני אוף
אנונימית
גם לי זה ככה שמעי איזה תסביך זה נראה לי צריך לעשות שעווה אחר כך
אנונימית
שואל השאלה:
איך שעווה אם גילחת והכל חלק דחחדחדמד
אנונימית
תגלחי לכיוון השערה ולא נגד
שימי קצף גילוח.
ולפני שאת מגלחת מים חמים ואחרי מים קרים שיסגרו הנקבוביות , (בגלל זה יש פצעים כאלו.)
שואלת השאלה את שאלת איך אחרי שמגלחות יש עדיין שיער אל תבלבל את המוח
אנונימית
כשאני מעבירה את היד אחרי הגילוח זה מרגיש חלק בטוחה שיש קוצים ממש ממש קטנים שאני לא שמה לב אליהם,אבל אני מגלחת כל יומיים ויש לי בכללי עור בהיר עם שיער בהיר ולא צומח הרבה בבית שחי ,אחותי לעומתי ישר יש קוצים מאוד שחורים והאזור של הבית שחי נראה כהה ואצלי זה לא ככה בקושי ,אני מתקלחת במים חמים מסתבנת ועם הסכין גילוח כלפי מעטה מגלחת כאילו מגרדת עם הסכין גילוח את העור,לי זה מתאים אולי למישהי אחרת םחות יתאים השיטה של הלמעטה ואז למעלה בלי לשחרר את הסכין מהעור ,בחיים לא היה לי שערה הפוכה שם או פצעים או אדמומיות אבל כל אחת ועור אחר ,גם צריך סכין עם להב טובה ולא סכין ישנה או עם חלודה שגורמת באמת לזיהום באזור
אנונימית
אין מצב שהן עושות גילוח ולא נשאר נקודות או שהם עושות שעווה או שזאת הפעם הראשונה שלהם עושות גילוח