4 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה!
אוקיי תודה!
אנונימית
לפי מה שראיתי הם באים כל יום לשם אז אין צורך בקיטבג, פשוט תביאי תיק גב רגיל
שואל השאלה:
אני לא ממש יודעת, זה פשוט בית ספר של חיל האוויר
אני לא ממש יודעת, זה פשוט בית ספר של חיל האוויר
אנונימית
את מדברת על שוחרים או להיות בקורס שם?
באותו הנושא: