8 תשובות
זה מהממם
זה לא נורא בקושי יש הבדל ואפילו שנתיים זה בסדר ולדעתי זה חמוד שיש הפרש גילאים
אנונימית
לא, ממש לא נורא. אני בטוחה שלא היית חושבת שיש פה משהו שעלול להיות לא בסדר אם הוא היה גדול בשנה. זה בסדר ולגיטימי, זה הפרש שבאמת לרוב הוא בלתי מורגש.
בני כמה אתם?
אנונימית
בני כמה אתם
זה לא נורא בכלל זה הבדל שבקושי מורגש
לא
בשנה? למה גרוע
באותו הנושא: