התחברות
הרשמה
איך יצא זה פעם ראשונה שאני מנסה לצייר
https://s.amsu.ng/HGSqxCJdluXN
לא יודע אם הקישור עובד
7 במאי 2021, 00:14
ציור
4 תשובות
אחלה
Wifey
מהמם :)
ר
רקדנית בלב ובנשמה
בסדר לפעם ראשונה
ג
גּוּלָה
דאמ טודורוקיי
מהמם לפעם ראשונה
י
יַלְדָּה נֶחְמָדָה
באותו הנושא:
איך זה בתור פעם ראשונה שאני מנסה לצייר רציני?
פעם ראשונה שאני מנסה לצייר פנים בטלפון ולא על דף. איך יצא?
איך יצא לי הציור ? זה פעם ראשונה שאני מנסה לצייר משהו כזה (או בכלל) חח
זאת פעם ראשונה שאני מנסה לצייר "ריאליסטי". איך יצא?
איך הייתם מדרגים את זה בתור פעם ראשונה שאני מנסה לצייר ממש? איזה טיפים יש לכם?
אני מנסה לצייר וכולם צוחקים על הציורים שלי ואומרים שזה מתאים לילד בגן...
ניסיתי לצייר את בילי אייליש פעם ראשונה מה דעתכם?
אני מנסה לצייר מכיתה ג ( עכשיו אני ה ) ואני מנסה מקצועי ולא מצליחה מה לעשות ?
ניסיתי לצייר את הגבה שלי באיזה סגנון שאני אוהבת, איך יצא לפעם ראשונה?
פעם ראשונה שאני מציירת על קנבס, מה אני יכולה לצייר?
מנסה לצייר את עצמי, סתם סתם את אלביס, איזו תמונה יותר טובה?