6 תשובות
אם אתה מרגיש שזה כואב ועוצר אותך מלעשות פעולות פשוטות כמו לרוץ כדאי לך לקחת מנוחה, ואם עדיין בא לך להתאמן תחכה שהכאב יעבור ותתאמן על שרירים אחרים.
שואל השאלה:
סבבה תודה אחי
סבבה תודה אחי
שואל השאלה:
קמתי ופשוט מתישהו באמע היום הרגשתי כל פעם שנשענתי עליה או הלכתי הרגשתי כאבים חריפים ולא יכולתי ללכת
אבל עכשיו יומיים אחרי אני מרגיש יותר טוב אבל עדיין קצת כואב
קמתי ופשוט מתישהו באמע היום הרגשתי כל פעם שנשענתי עליה או הלכתי הרגשתי כאבים חריפים ולא יכולתי ללכת
אבל עכשיו יומיים אחרי אני מרגיש יותר טוב אבל עדיין קצת כואב
תן לה קצת זמן ופעם הבאה ואחרי כל אימון שאתה עושה תנסה לעשות מתיחות של כמה דקות. כשאתה עושה פעילות גופנית הגוף שלך משחרר חומצות שעוטפות את השריר הפנימי שלך, החומצות האלה נמצאות שם כדי לרפא את השריר שלך וכדי לעזור לך לפרק סוכרים ומזון אחר לחלבון. החומצה הזאת נקראת "חומצה לקטית" אם תרצה לקרוא עוד עלייה, בכל מקרה. אם תעשה מתיחות לשיחרור אחרי כל אימון אתה תרגיש פחות כיווץ בשרירים ותוכל להתאמן כרגיל בפעם הבאה.
שואל השאלה:
דבר ראשון תודה ודבר שני כדי לי לנוח או שלחזור לפעילות רגילה?
דבר ראשון תודה ודבר שני כדי לי לנוח או שלחזור לפעילות רגילה?
יש לך אחלה שם אני חייב להגיד.
ולא קרה לך כלום, אם היה באמת קורה לך משהו היית מגיע למיון באותו היום. פשוט אל תחזור על זה כי זה כן יכול להגיע לקריעת שריר או אפילו דיסלוקציה של העצם מרוב עומס, תעשה עם משקלים נורמלים ולאט תעלה, אם אתה תרים עם משקל יותר גבוה זה לא אומר שתקבל תוצאות מוקדם יותר.
ולא קרה לך כלום, אם היה באמת קורה לך משהו היית מגיע למיון באותו היום. פשוט אל תחזור על זה כי זה כן יכול להגיע לקריעת שריר או אפילו דיסלוקציה של העצם מרוב עומס, תעשה עם משקלים נורמלים ולאט תעלה, אם אתה תרים עם משקל יותר גבוה זה לא אומר שתקבל תוצאות מוקדם יותר.