12 תשובות
לא
ממש לא, מבינה אותך לגמרי.
לא, השירים שלה הם יותר דיכאוניים אז יכול להיות שאת מתחברת לשמחים יותר
ממש לא
לכל אחד יש טעם משלו, זה שאת לא אוהבת מישהו מסוים לא אומר שום דבר על הטעם שלך
שואל השאלה:
אוקיי תודה כי הרבה אומרים שאני לא מבינה כלום
אנונימית
לא, גם אם תאהבי שירים של תינוקות, יש לך אחלה טעם במוזיקה.
אנשים חושבים שמשינה זו להקה נוראית, אני מאוהבת בה.
אין לי טעם ספציפי אבל, כל מוזיקה טובה.
ולכן, אם יש לך טעם במוזיקה, יש לך טעם טוב.
כול אחד והזכות שלו לאהוב מה שבא לו
לא,בתור מעריצה שרופה של בילי אייליש כבר מלא זמן אז אין אם זה שום בעיה כל אחד והמוזיקה שהןא מתחבר אליה
כן
אנונימית
אין דבר כזה לא מבינה במוסיקה
כל אחד והסיגנון/טעם שלו .
לא, לכל אחד טעם שונה