9 תשובות
חשבתי טוסט ואני שעות מנסה להבין את השאלה
שואל השאלה:
אויש נלחץ לי בטעות חח
אויש נלחץ לי בטעות חח
אנונימית
חיכיתי חצי שנה לאישור
תורידי את האפליקציה myvisit
תקבעי תור טלפוני ותדברי איתם ותנסי לבדוק מה קורה עם זה ותגידי אם יש לך טפסים לשלוח
ממליצה לכולם להגיד שהם בריאים אלא אם באמת זה יכול לגרום לנזק רציני ואז ללכת לרשות הרישוי להודיע אחרי שעשית טופס ירוק
תורידי את האפליקציה myvisit
תקבעי תור טלפוני ותדברי איתם ותנסי לבדוק מה קורה עם זה ותגידי אם יש לך טפסים לשלוח
ממליצה לכולם להגיד שהם בריאים אלא אם באמת זה יכול לגרום לנזק רציני ואז ללכת לרשות הרישוי להודיע אחרי שעשית טופס ירוק
שואל השאלה:
וואו חצי שנה זה מלא זמן אני רציתי להספיק להתחיל ללמוד נהיגה לפני הגיוס שלי ביולי
וואו חצי שנה זה מלא זמן אני רציתי להספיק להתחיל ללמוד נהיגה לפני הגיוס שלי ביולי
אנונימית
תקבעי תור טלפוני הם יעזרו לך יותר, אני גם קיוויתי להיות עם רישיון לפני סוף יב חחח
שואל השאלה:
אני אקבע תודה רבה!!
אני אקבע תודה רבה!!
אנונימית
בשמחה!
אם טת צריכה עוד משהו בשמחה אעזור❤
אם טת צריכה עוד משהו בשמחה אעזור❤
שואל השאלה:
תודהה3>
תודהה3>
אנונימית
יולי זה עוד חודשיים.. לא בטוח שתספיקי גם אם תתחילי עכשיו.. תחפשי מורה שממש מתקתק
באותו הנושא: