8 תשובות
שואל השאלה:
תחשבו שהבן אדם פשוט הלך ברחוב ונרצח זה נראה לכם בן אדם נורמלי מי שיעשה ככה??
בגלל אמנת ז'נבה
אין לנו ברירה
אנונימי
כי אנחנו יותר טובים ממנו
ברוך גולדשטיין לא היה מחבל https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,l-2883154,00.html
אנונימי
מעניין אותי אם הגזענים פה יגידו אותו דבר על ברוך גולדשטיין או על המחבל היהודי ששרף משפחה שלמה למוות בדומא
דיג'יי
מה הקשר גזענים?
הם דיברו על המחבל
לא על הכלל הערבי...
אנונימית
^ בוא נפציץ את כל עזה כי זה יפגע בחמאס...