5 תשובות
הכל התחיל מעניין אחד פשוט, הבריטים הגיעו לכאן ורצו לחלק בין היהודים לערבים. היהודים הסכימו לחלק והערבים היו אלה שלא רצו. בסופו של דבר קרה והנה השטח שלנו, אם חושבים על זה לעומק ממש לא. מה שכן, יש בהם את התסכול שהם היו שם המון שנים וזה לפתע שטח שלנו וכן אפשר להבין. אבל הייתה להם האופציה להתחלק והם לא הסכימו.
הם נלחמים בנו, לא נחזיר?
זה לא משנה מי בשלטון, אנחנו לא אשמים.
שואל השאלה:
אוקיי תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
כי גם אנחנו מפוצצים להם בתים, גם אנחנו הורגים להם אנשים ואל תשכחי שלהם אין את אותם תנאי חיים כמו שיש להם, רובם גרים בהריסות והערים שלהם לא בנויות טוב אין להם תנאי מחייה נורמלים
אנונימית
אז איך אנחנו אשמים פה?